Tuesday, December 1, 2015

شگفت انگیز و هیجان انگیز ترین آیفون تا کنون! تصاویر، اخبار، شایعات و نظرات، همه چیز در باره گوشی و موبایل اپل ایفون 7 مشخصات و ویژگی های آن

سیستم فراشوتی ایفون 7 ، یک نو آوری و انقلاب در تکنالوژی گوشی های هوشمند؛ با استفاده از فشار هوا این موبایل به زمین به بسیار راحتی و نرمی میخوره گویا که در روی قالین کسی بگذارد ویدیو ذیل را حتماً مشاهده کنید:



این خبر در حال به نشر رسیده که اپل آی فون 6 و شش پلس به فروش در بازارها بطور گسترده عرضه گردیده، البته که قبلاً کمپنی اپل برای اختراعات و توابع جدید در آیفون 7 با شرکت های استخباراتی دیجیتل دولتی ثبت جواز کرده بود. از بی سیم چارج 
بطری گرفته تا به یک صفحه نمایش لمسی در ایفون ۷ بکار برده شده؛ یک تحلیلگر با تجربه خارجی پیش بینی کرده کهآیفون 7 با استفاده از تکنالوژی فن آوری جدید سه بعدی سینمایی هیچ دکمه خانه نمیداشته باشد."او گفت که
 لمسی سه بعدی امکان از بین بردن کلید خانه در گوشی های هوشمند را دارد و بدین دلیل جای را آزاد نموده تا شما از یک صفحه نمایش بزرگتر استفاده نمائید. با توجه به گفته های بخش اقتصادی دیلی نیوز، اپل در حال کار کردن روی پروژه نمایشگر سه بعدی3D است، بنابراین به احتمال زیاد گوشی جدید اپل، دارای نمایشگری سه بعدی است که بدون استفاده از عینک، می توان قابلیت سه بعدی آن را برای تمام کسانی که این نمایشگر را می بینند، نمایش داد.  بنابراین کاربران آیفون 7 ظاهراً می تواند محتوای سه بعدی را بدون عینک با چشم ها ببینند.
موبایل اپل آیفون 7 کابل
اپل ایفون ۷
ما انتظار یک آی فون 4.7 اینچی را داریم که احتمالاً آی فون 7 نامیده می شود، و یک مدل کمی بزرگتر با صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچ، بلی آی فون 7 پلس. اگر اپل علاوه بر از این به آوردن 4 اینچی آی فون در بازار تصمیم بگیرد پس بدون شک آن می تواند که آی فون کوتاه 7 سی باشد. به نظر می رسد که مشخصات ویژه در آیفون 7 یکی از اهداف اصلی اپل خواهد بود.  آیفون 7 جدید کمی نازک تر البته که جای گوشکی نیمه داشته و کاملاً متفاوت از دیگر آی فون ها میباشد، و دارای حافظه بزرگ  ۲۵۶ جی بی و ۱۲۸ جی بی است. شما هنوز هم به حدود 10 ماه صبر کنید برای معرفی نسل بعدی آی فون اپل، با این حال، برخی از تخمین وجود دارد، که در کدام ماه و ساعت اپل این مبایل جالب را به بازارها عرضه خواهد کرد. طبق معمول اپل این گوشی هوشمند را در نیمه سال آینده عرضه خواهد کرد و جالب اینست که موبایل مذکور با سافتویر آی او ایس۱۰ بفروش میرسد. این یکی از هیجان انگیز ترین موضوعات برای تمام دوستداران آیفون است: چه خواهد بود آخرین مدل و دارای چه عملکردهای می توان بود؟ 
.این خبر بسیار شگفت انگیز خواهد بود!

با مقدمه ای از "حالت وحشت" در برابر دزدان ویژگی های جدید نوآورانه در آی فون 7 بکار برده میشود. اپل ثابت خواهد کرد که آن را پیشگام در صنعت تلفن های هوشمند فراتر از تصورات است. حق ثبت اختراع برای یک انگشت چاپ مجاز از ویژگی های است که می تواند با فشردن دکمه وحشت و فعال شدن حالت خطر موبایل را ازدزدیدن دزدها جلوگیری کند.
فعال شدن سیستم وحشت می تواند گوشی های لوکس شما را در برابر دزدان بالقوه نگهدارد، با قفل کردن سیستم و انتقال یک سیگنال هشدار به خدمات پولیس و یا خدمات ضروری. هنگامی که سیستم محافظتی تلفن فعال شود پس در آن صورت تمام فایل ها و اسناد های مهم موبایل اتومات قفل میشود، و بدون صاحب تلفن کسی دیگری نمیتواند که به اسناد ها دسترسی پیدا کند. ویژگی های دیگر - از جمله تعویض بر روی دوربین و میکروفون برای ضبط که با استفاده از تلفن - می تواند بخشی از ویژگی های حالت وحشت باشد. در صورت سرقت ایفون، همه صداهای ضبط شده را به اداره پلیس میفرستد تا آنها بتوانند که دوباره گوشی سرقت شده را به دست آرند. همچنین اجازه می دهد تا شما از راه  دور اطلاعات محرمانه گوشی خود را پاک کنید. در نسل بعدی دستگاه های آیفون چپ های استفاده خواهد شد که در استفاده تلفن بسیار سریع هستند.
موبایل ایفون 7 افغانستان
گوشی اپل ای فون 7 
با توجه به گزارش های اخیر،شرکت و کمپنی اپل پلان های بزرگ را به سال ۲۰۱۶ قصد دارد، ایفون ها نه تنها دارای یک صفحه نمایش بزرگ سه بعدی میباشند بل می توان از طریق کنترل حرکت اداره شوند. اپل میکوشد تا یک نوع جدید صفحه نمایش سختر، محکمتر و دارای نمایش عالی را طراحی کند. لحظه ای بی توجهی شما و افتادن گوشی های هوشمند از دست تان به روی زمین، خوب نتیجه؟ آسیب به شیشه گرانبهای موبایل! واقعاً سخت است!  و در آیفون 7 این کار را هرگز تجربه نخواهید کرد زیرا شرکت اپل این بار با استفاده از یک تکنالوژی پیشرفته شما را از تاوان و نقصان زیاد نجات خواهد داد. این فن آوری جدید حفاظتی مانند رفلکس گربه ها کار خواهد کرد، زمانیکه تلفن به زمین میفتد قبل از افتیدن در هوا سمت خود را به عقب کرده و به زمین میخوره تا از شکستن شیشه جلوگیری شود. پیش بینی شده که آیفون 7 دارای صفحه نمایش بالاتر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پی و بطری قوی تر و با ظرفیت بالا و دارای کمره ۱۳ میگا پیکسل و صفحه نمایش 4.7 اینچی میباشد. اما شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا این بارباتری آیفون را قسمی طراحی کند که کاربر بتواند با یک بار چارج مدت طولانی از تلفون خود کار گیرد.

گوشی های هوشمند کنونی با انواع تکنولوژی سنسور بسته بندی شده. با توجه به گزارش یکی از روزنامه المان اپل قصد دارد به استفاده ازسنسر های که دود را حس کرده کشف و آشکارسازد در آیفون های آینده استفاده کند. آی فون 7 به کاربران خود را در .صورت آتش سوزی هشدار می دهند اپل در حال حاضر با استفاده از شیشه یاقوت کبود بسیار سخت در صفحه نمایش ساعت های اپل استفاده کرده و ممکن است که این شرکت تصمیم به استفاده از مواد مذکور نیز برای گوشی های هوشمند را داشته باشد. شیشه یاقوت کبود به طور قابل توجهی نسبت به شیشه گوریلا با ثبات ترو مقامت تر است، این خوب است تا صفحه نمایش تلفون قویتر و محکمتر شود.آیفون ۶ و ۶ پلاس احتمالاً آخرین گوشی های هوشمند از اپل خواهد بود که با قاب و بادی فلزی ساخته شده. آی فون 7 به احتمال زیاد از یک مواد مختلف خواهد ساخته شود. اما از انجا دقیقاً؟ ما نمی دانیم که (هنوز). بدیهی است، با این حال، سرامیک، پلاستیک و یاقوت کبود ناپدید می شوند به عنوان یک گزینه.
پروژکتور در ایفون 7 دبی پوستر
پروجکتور آیفون ۷
آی فون 7 دارای پروژکتور عالی بوده که مخصوصاً برای مدیران اجرایی و بازرگانان ساخته شده است، این یک فرصت خوب است برای مدیران اجرایی و بازرگانان  که در حال کار در شرکت های بزرگ جهان، برای ارائه یک پیشنهادی تجارتی به مشتریان خویش با استفاده از پروجکتور ایفون 7  توجه آنها را جذب کرده، و بدین صورت علاقه مشتریان را بیشتر به پیشکش ها و پیشنهاد هایشان مجذوب کنند. این می تواند یک خوب گزینه جایگزین پروجکتور اصلی باشد البته در صورت که در دفتر مشتری کدام پروژکتور در دسترس نباشد. شما میتوانید که تمام فایل و اسناد های مهم را در حافظه گوشی ثبت کرده و بعداً در دیوارهای دفتر مشتری به ارائه و نمایش توسط پروژکتور آیفون 7 بگذارید. البته این کیفیت یک پروجکتور دیجیتل را نخواهد داشت اما در واقع شما میتوانید که در کارهای عاجل و لازم ازین به خوبی استفاده کنید

چارج کردن موبایل بدون سیم و چارجر بسیار جالب معلوم میشود، ولی در قدم اول ما نباید انتظار یک تکنالوژی بسیار پیچیده و مغلق را داشته باشیم. این به این معنی نیست که موبایل را در جیب بگذارید و در میز طعام خوری و یا جای دیگری انتظار باشید تا موبایل تان چارج شود البته یک دستگاه و سیستم بی سیم خواهد موبایل را در محوطه نزدیک شارژ کرد. و در عین زمان از ساینس و تکنالوژی انتظار پیشرفت های فوق العاده را باید داشت. قرار است که آیفون 7 بدون سیم کارت طراحی شده .باشد. گفته میشود که شرکت اپل 80 فیصد کوشش دارد تا کمره های بسیار پیشرفته را در تیلفون های بعدی بکار ببرد، که دارای عدس و لینزهای پیشرفته بوده و عکس های مانند کمره های پروفشنل اخذ کنند. اپل میکوشد تا کیفیت را نسبت به میگا پکسل کمره در گوشی های آینده بالا ببرد، زیرا کیفیت عالی فراتر از میگا پکسل است. اما سوال این است که آیا کمپنی اپل به این زودی میتواند که چنین اقدام را در موبایل های بعدی بکار ببرد؟
موبایل ایفون 7 هوشمند
موبایل هوشمند ایفون 7

نظر به پیش بینی مجله ترند فورس قرار است که شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ حدود ۲۶۰ میلیون آیفون را به فروش برساند. این باید به یک رشد ۱۲.۵ درصد و افزایش سهم بازار از ۱۸.۵ درصد منجر شود. با این حال، قبل از اینکه آی فون 7 به بازار بیاید، ما یک باراز موبایل های آی فون شش و شش پلس لذت ببریم. کمپنی موبایل سازی اپل برای اولین بار آی فون ضد آب را معرفی میکند یعنی؛ ایفون 7 با یک مسکن مناسب مهر و موم شده کاملاً یک گوشی ضد آب میباشد.خوب است تا در روزهای بارانی سرد، طوفانی و شرایط آب و هوای برفی استفاده کنید، و یا هم در آب بازی ....

به هر حال باید تا سپتامبر سال ۲۰۱۶ آینده باید صبر کرد و دید اپل این بار چه محصولی را معرفی و عرضه خواهد کرد. نظر شما چیست؟


Apple-iPhone-7-waterproof
Apple-iPhone-Mobile


No comments:

Post a Comment